Projecten
Al 212.500 tevreden klanten
Gratis verzending boven €75,- (NL)
Verzendkosten €4,95
Snelle levering wereldwijd
Home / Klachtenregeling

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meubelbeslagonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Geachte bezoeker, 

Onze telefonische klantenservice is momenteel moeilijk bereikbaar door de enorme drukte.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn kunt u uw vraag het beste via de mail sturen.
Wij doen ons best om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Hartelijk dan voor uw begrip.