Levert u aan particulieren?
Jazeker, Meubelbeslagonline levert aan particulieren, bedrijven, overheid en onderwijsinstellingen.
Hoe kan ik bij u bestellen?
Bestellen kan eenvoudig via onze website. Nadat u iets in het winkelwagentje heeft gestopt kunt u direct registreren en het product bestellen. U ontvangt van ons een orderbevestiging. Zodra wij het product verstuurd hebben ontvangt u van ons een email met daarin het trackingnummer.
Welke betalings opties zijn er?
U kunt u bij ons ook betalen via:
- iDeal
- PayPal
- Mastercard en Visa
- Achteraf betalen met Klarna (extra kosten)
- vooruitbetaling via uw eigen bank
- het pakket onder rembours laten bezorgen (extra kosten).
- de producten ophalen en contant betalen (u kunt bij ons pinnen).
Is betalen met ideal veilig?
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.
Is betalen met Paypal veilig?
Jazeker! PayPal helpt uw creditcardinformatie te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. PayPal maakt uw financiële informatie nooit bekend aan de webwinkel.
Worden er nog extra kosten berekend?
Bij betaling via IDEAL, Paypal, Mastercard en Visa worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Ik zie het ergens anders goedkoper.
Als u een product ergens goedkoper ziet mail ons dan de link. Wij zullen u dan een passend aanbod doen.
Er is een storing bij PayPal, IDEAL o.i.d. wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat er bij 1 van de betalingssystemen een storing is. Wat u dan kunt doen is voor de optie `vooraf overmaken` kiezen, u ontvangt dan een factuur en kunt deze voldoen. De bestelling zal dan worden verwerkt.
Wat is de levertijd?
Voor de meeste artikelen uit onze webshop geld een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Mocht een artikel een langere levertijd hebben dan wordt dit tijdig aan u gemeld.
Ik vind de levertijd te lang, kan ik nog annuleren?
Jazeker, u kunt ten alle tijde uw bestelling annuleren zonder opgaaf van reden.
Mocht u de bestelling reeds betaald hebben dan betalen wij u het bedrag binnen 2 werkdagen terug.
Kan ik de bestelling ook ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons ophalen.
Het makkelijkste is dat u uw bestelling plaatst op de website en bij het afrekenen kiest voor "ophalen". Er worden dan geen verzendkosten berekend en u krijgt bericht van ons zodra uw bestelling klaar ligt.
Uw bestelling kunt u afhalen, ons adres is:
Lloydsweg 12A
9641 GB Veendam
Wij zijn op werkdagen geopend tussen 8:30 tot 17:00
Welke vervoerder gebruikt u?
Wij verzenden onze pakketten via Post NL. Lengtevracht en palletvracht wordt met Transmission verzonden.
Kan ik ook een ander afleveradres opgeven?
Jazeker, u kunt tijdens de bestelling desgewenst een afleveradres naar keuze opgeven. Als het factuur- en leveradres hetzelfde zijn dan kunt u die velden leeg laten.
Betaal ik verzendkosten?
Indien het orderbedrag boven € 149,- ligt worden er voor klanten uit Nederland en België geen verzendkosten berekend.
Onder dit bedrag is de berekening als volgt:
- Bij bestellingen tussen € 0 en € 149,- berekenen wij € 6,49 verzendkosten binnen Nederland en België.
- Voor lengtevracht (artikelen met een lengte >160cm) rekenen wij € 24,95 verzendkosten voor Nederland en € 34,95 voor België
Voor de volgende landen brengen wij €15,00* verzendkosten in rekening:
- Duitsland
- Luxemburg
- Denemarken
- Frankrijk
- Italië
- Monaco
- Oostenrijk
- Spanje
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Hongarije
- Polen
- Slovenië
- Slowakije
- Tjechië
Klanten uit andere, niet genoemde, landen in Europa betalen €22,99 verzendkosten.
*kosten voor verzending naar het buitenland kunnen verschillen, afhankelijk van het gewicht en formaat van de order. Indien de verzendkosten hoger uitvallen zullen wij hierover contact opnemen.
Kan ik goederen retourneren?
Als particulier kunt u binnen 14 werkdagen, zonder opgaaf van reden, uw bestelling indien mogelijk in originele verpakking retourneren. Helaas kunnen wij producten die op maat gemaakt worden niet retour nemen.
Na ontvangst van de retourzending zal Meubelbeslagonline de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten binnen 14 dagen aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
U kunt uw aankoop retourneren aan:
Meubelbeslagonline
Lloydsweg 12A
9641 KK Veendam
Ik wil mijn aankoop retour sturen, hoe kan ik dit het beste doen?
Retourneren is mogelijk via ons retourportaal. U kunt uw aankoop ook zelf, binnen 14 werkdagen, retour sturen naar:
Meubelbeslagonline
Lloydsweg 12A
9641 KK Veendam
Vermeld aub uw order nummer of factuur nummer zodat wij direct weten dat de zending van u afkomstig is en dat u uw aankoopbedrag terug wilt hebben.
Wilt u lengtevracht retourneren? Geen probleem! Neem dan eventjes contact met ons op zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken. De retourkosten zijn afhankelijk van de lengte van de te retourneren artikelen.
Mijn gewenste product staat niet op de website, kunnen jullie die wel leveren?
Dat kan, het assortiment wordt nog dagelijks uitgebreid. Mocht u bijvoorbeeld een artikel zoeken van Hettich, Blum, Grass, Häfele of een andere fabrikant die niet op onze winkel staat dan kunt u een email sturen naar info@meubelbeslagonline.nl
Kan ik aan het nummer dat in het scharnier geslagen is zien welk type het is?
Het nummer dat in de scharnier is geslagen zegt niet altijd iets over het type. Indien u niet zeker weet welk type scharnier u nodig heeft adviseren wij u om een foto van de scharnier naar ons te mailen. Ons email adres is: info@meubelbeslagonline.nl
Welke persoonlijke gegevens verzamelt u?
Een online registratie is nodig om producten te kunnen bestellen.
De informatie die wij nodig hebben zijn uw naam, e-mail adres en adresgegevens. Wij versturen géén mailings dus u hoeft niet bang te zijn voor ongewenste e-mails.
Hoe gebruikt u mijn persoonlijke gegevens?
Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens om: producten af te leveren, te factureren en te communiceren over eventuele problemen met uw account en/of bestelling. Na afwikkeling van uw order zult u geen e-mails van ons ontvangen.
Wat gebeurt er met mijn e-mail adres?
Wanneer u zich registreert of een order plaatst ontvangt u via e-mail een bevestiging. Wanneer wij uw order verzenden ontvangt u ook een e-mail ter bevestiging.
Daarnaast zullen wij u alleen e-mailen wanneer er vragen en/of opmerkingen zijn met betrekking tot uw account en/of bestelling. Uw e-mail adres zal niet uitgewisseld en/of verkocht worden aan derden.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Elke dag doen wij ons best om alles vlot en correct te laten verlopen.
Mocht u onverhoopt toch klachten hebben, dan horen wij dit graag van u, zodat we deze in alle redelijkheid en naar uw tevredenheid kunnen oplossen. Stuurt u ons a.u.b. bij voorkeur een mail naar; info@meubelbeslagonline.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht. Uw klacht wordt door ons per mail behandeld en u ontvangt binnen 2 werkdagen van ons een bevestiging. We doen ons best om uw klacht binnen 5 werkdagen te behandelen en doen er uiteraard alles aan om tot een passende oplossing te komen.
Waar kan ik nog meer terecht met mijn klacht?
Wanneer u niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen.
U kunt met uw klacht terecht bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Dit kan via het klachtenformulier van de Stichting Webshop Keurmerk.
Dit formulier kunt u hier vinden: www.keurmerk.info/Home/Klacht
Webshop Keurmerk onderzoekt uw klacht en tracht het probleem op te lossen. De Stichting bemiddelt en tracht het probleem op te lossen. Meubelbeslagonline zal aan de Stichting Webshop Keurmerk altijd medewerking verlenen bij het oplossen van het geschil.
Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich in laatste instantie wenden tot de Geschillencommissie Webshop via www.sgc.nl
Kan ik ook met technische vragen terecht bij meubelbeslagonline?
Ja uiteraard kunt u met technische vragen bij ons terecht. Mocht u er niet helemaal uitkomen dan helpen wij u graag verder. Mailt u ons gerust met uw vraag via het contact formulier of stuur een e-mail naar info@meubelbeslagonline.nl. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk mogelijk antwoord geven. Heeft u vragen over een bepaalde situatie stuur dan foto's mee. Dan kunnen wij u beter adviseren.
Kan ik korting krijgen bij Meubelbeslagonline?
Bij Meubelbeslagonline hebben wij regelmatig kortingsacties. Wanneer er een geldige kortingscode is delen we dit altijd op social media en via de nieuwsbrief. Abonneer je dus op beide om op de hoogte te zijn van onze kortingen.
Ben je meubelmaker, interieurbouwer of hovenier en bestel je regelmatig bij ons voor de zaak? Neem dan eens contact met ons op. De kans is groot dat wij je een zakelijke korting kunnen aanbieden.
Hoe maak ik kans om €100 shoptegoed te winnen?
Elk kwartaal verloten wij €100 shoptegoed onder klanten die ons product in hun creatie met ons delen. In het pakket van jouw bestelling vind je een inpakflyer met de exacte instructies om mee te doen.